loading...
ا|ا|ا|سایت تخصصی دانلود موبایل|ا|ا|ا
سعید اکبری بازدید : 32 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم افزار AnTuTu Benchmark v4.0.1 برنامه ای است که شما می توانید به وسیله آن بخش های مختلف گوشی خود از جمله گرافیک , سی پی یو , سرعت خواندن و نوشتن مموری کارت و ... را تست کنید و عملکرد واقعی آن را بیازمایید و امتیاز آن ها را ببینید.همچنین شما می توانید امتیاز گوشی خود را با گوشی های هم رده و بالا تر مقایسه کنید.
 

دانلود در ادامه مطلب...

سعید اکبری بازدید : 29 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (1)

 

فلش پلیر نرم افزاری است که شما می توانید بسیاری از فرمت های تصویری که در اینترنت رایج هستند از جمله برنامه های آنلاین و کلیپ های ویدئویی و بنرها را بدون دردسر ببینید و از دیدن آن ها لذت ببرید.شما همچنین می توانید فرمت های مهم از جمله SWF و FLV را نیز ببینید. هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه فلش پلیر را از پارسی موب دانلود کنید.
 

دانلود در ادامه مطلب...

سعید اکبری بازدید : 46 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

 

کمتر کسی است که نام Yahoo Messenger به گوشش نخورده باشد.نرم افزار Yahoo Messenger یکی از محبوب ترین برنامه های چت می باشد.شما با یک بار نصب این برنامه مجذوب آن خواهید شد و حتما از امکانات آن لذت خواهید برد . شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه ی آن را از پارسی موب دانلود کنید.
 

دانلود در ادامه مطلب...

سعید اکبری بازدید : 29 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

 

مرور گر فایر فاکس یکی از محبوب ترین مرورگر هاست که با داشتن سرعت عالی , ظاهری زیبا , امکانات زیاد , امکان دست یابی به تاریخچه , پشتیبانی از افزونه ها و بی نقص بودن در عملکرد, آن را به مرورگری قدرتمند تبدیل کرده است.شما هم اکنون می توانید نسخه 23 این مرورگر قدرتمند را از پارسی موب دانلود کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

سعید اکبری بازدید : 29 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

 

شاید شما هم مثل دیگران به دنبال پلیر قوی برای گوشی خود می گردید! MX Player_1.7.17 یکی از قدرتمندترین پلیر هاست که تقریبا از تمامی فرمت ها پشتیبانی می کند. همچنین شما می توانید زیرنویس هم به فیلم خود اضافه کنید و آن را نیز مدیریت کنید . با اطمینان میتوان گفت که دیگر نیازی به پلیر نخواهید داشت پس آن را از پارسی موب دانلود کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

سعید اکبری بازدید : 36 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

 

آیا از دست قفل صفحه معمولی خود خسته شده اید؟نرم افزار Sparky Lock Screen مجموعه ای از لاک اسکرین های بسیار جذاب است که هر کدام به شکل خاصی باز می شوند همچنین کلید های دسترسی سریع بر روی گوشی شما قرار دارند مانند : تماس , دوربین , اسمس . بدون شک پس از نصب این برنامه مجذوب آن خواهید شد پس هر چه زودتر آن را از پارسی موب دانلود کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

سعید اکبری بازدید : 27 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

 

آیا از دست مزاحم های تلفنی خسته شده اید؟آیا در جای هستید که نمی خواهید افرادی مشخص با شما تماس بگیرند؟نرم افزار Call & Message blocker به درد شما می خورد! شما میتوانید به صورت زمان بندی شده و متعدد از تماس شماره های مشخص جلوگیری کنید. یکی دیگر از امکانات شگفت انگیز این برنامه اینه که شما میتوانید اسمس هایی که حاوی کلمه ای مشخص هستند را بلاک کنید یا پیام هایی که از طرف شماره ای می آید را بلاک کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

سعید اکبری بازدید : 47 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دیکشنری Blue Dic یکی از معروفترین دیکشنری ها است . این دکشنری قابلیت ترجمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی را داراست و همچنین کلماتی را که می خواهید ترجمه آن را بدانید در قالب جمله های متفاوت با معانی مختلف به شما نشان می دهد. بدون شک این برنامه یکی از برنامه های مورد علاقه شما خواهد بود. پس برای دانلود آن از پارسی موب عجله کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

مهرداد کریمی بازدید : 80 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

  نرم افزار Persian Soft Keyboard آندروید یکی از قدرتمند ترین فارسی ساز های کیبورد در سیستم عامل آندروید است که در آن حروف گ - پ - چ - ژ هم دیده میشود این نرم افزار را از پارسی موب دانلود کنید. (پارسی را پاس بداریم)


مهرداد کریمی بازدید : 36 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

  نرم افزار مکان یابی آندروید GPS Status شما با استفاده از این نرم افزار و نصب آن بر روی گوشی خود میتوانید به سیستم GPS وصل شوید و در هر نقطه ای که باشید میتوانید مکان خود را دریابید پس این نرم افزار جالب و جدید را از par30mob دانلود کنید.


مهرداد کریمی بازدید : 45 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

  نرم افزار قرآن آندروید Quran Android 1.2 را از par30mob دانلود کنید و لذت قرآن خوانی را بیشتر تجربه کنید این نسخه یکی از جدیدترین نسخه های قرآنی آندروید است. Quran Android 1.2 را از par30mob دانلود کنید.


میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 40 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

با این نرم افزار دیگر در هر کجای ایران قبله را پیدا کنید و نمازتان را بخوانید،این نرم افزار علاوه بر پیدا کردن قبله فاصله ی شما تا مکه را نیز محاسبه می کند.این نرم افزار را برای راحتی کار خود از پارسی موب دانلود کنید.

 

 

مهرداد کریمی بازدید : 69 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار هواشناسی Accu Weather آندروید که با استفاده از میتوانید آب و هوای منطقه ی خود یا هر منطقه ی دیگری را که بخواهید بدست آورید ویژگی این نرم افزار این است که همیشه به روز و میتواند چند روز بعد از خود را هم پیش بینی کند. Accu Weather را از par30mob دانلود کنید.

 

 

مهرداد کریمی بازدید : 42 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (1)

با استفاده از نرم افزار Google Sky Map به رصد ماه , ستارگان , ویا هر چیزی که که توسط گوگل اماده شده است بروید و از تماشا کرن آسمان لذت ببرید این نرم افزار برای آندروید کاربرد دارد. Google Sky Map را در par30mob دانلود کنید.

مهرداد کریمی بازدید : 41 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار قفل گذاری قدرتمند appProtector 1.4 آندروید را در سایت par30mob دانلود کنید. شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید تمام بخش های موبایلتان را قفل گذاری کنید و دیگر نگران این نباشید که دیگران به اطلاعاتی مانند گالری , مخاطبین و.... دسترسی پیدا کنند با دانلود این نرم افزار امنیت حریم شخصی خود را صد برابر کنید.

مهرداد کریمی بازدید : 41 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود مرورگر قدرتمند Dolphin Browser HD که برای سیستم عامل آندروید کاربرد دارد را در سایت par30mob دانلود کنید و لذت وبگردی را بچشید شما با دانلود این مرورگر قدرتمند دیگر مشکلی برای جستجو در اینترنت ندارید.

مهرداد کریمی بازدید : 38 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

قطب نمای آندروید Super Compass 1.4 دیگر نگران گم کردن راه نباشید شما با دانلود این نرم افزار از سایت بزرگ par30mob.ir و نصب آن بر روی گوشی آندروید خود در هر لحظه که بخواهید نه تنها جهت های مغناطیسی را برای شما نمایان میکند بلکه مکان دقیق شما را در آن لحظه نشان میدهد. Super Compass 1.4 را از پارسی موب بخواهید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 44 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (1)

نرم افزار Math studio یکی از نرم افزارهای پرکاربرد برای حل معادلات ریاضی است.این نرم افزار قابلیت حل جمع و تفریق و همچنین معادلات پیچیده چند مجهولی و لگاریتم و ... را نیز دارد.این نرم افزار را از پارسی موب دانلود کرده و از آن نهایت لذت را ببرید!!!

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 39 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

شاید خواندن فایل های فلاش در گوشی شما یکی از دغدغه های باشد که با آن سروکله دارید،اما این مشکل را شرکت ادوب با خلاقیت جدیدش یعنی ساخت نرم افزار Flash Player 10.1 Final برای آندروید حل کرده است.حال این نرم افزار را برای سیستم عامل آندروید از پارسی موب دانلود کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 33 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

با آنتی ویروس Antivirus Dr.Web 6.0 گوشی خود را در برابر ویروس ها و اسپم ها حفظ کنید،این آنتی ویروس دارای قابلیت آپدیت و هم چنین در تمامی لحظات در حال جستجو می باشد.یکی دیگر از قابلیت های Dr.Web از بین بردن اس ام اس های تبلیغاتی و هرزه است.هم اکنون این آنتی ویروس را برای سیستم عامل آندروید دانلود کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 42 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

نرم افزار نقاشی AndroPaint Lite 1.32 دارای امکانات بی نظیری همچون:تغییر اندازه تصاویر،اضافه کردن متن،اضافه کردن اشکال،ذخیره با پسوندهای مختلف،چرخاندن تصاویر و ... است.این نرم افزار بی نظیر را هم اکنون برای سیستم عامل آندروید دانلود کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

 

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 52 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

 با نرم افزار analyse my calls 1.0.1 آنالیز تمام تماس های دریافتی،گرفته شده،بدون پاسخ و ... را بگیرید.هم اکنون این نرم افزار کم حجم را از پارسی موب دانلود کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 37 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

نرم افزار پرطرفدار finger scanner v2.2 نرم افزاری برای قفل ورود و خروج به گوشی شماست،شما با این نرم افزار میتوانید دوستان خود را فریب دهید،چون این نرم افزار ربطی به اثر انگشت ندارد بلکه به تعداد اسکن ها بستگی دارد هم اکنون این نرم افزار را از سایت پارسی موب دانلود کنید و از ان نهایت لذت را ببرید!!!

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 56 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

با نرم افزار سه بعدی ساز اسکرین SPB Shell 3D 1.0.3 صفحه نمایش گوشی خود را سه بعدی کنید.این نرم افزار معروف به گوشی شما تنوع خاصی می دهد کارهایی که این نرم افزار انجام می دهد،سه بعدی سازی هوم اسکرین،ساعت و ... است.همین الان این نرم افزار را به طور رایگان از پارسی موب دانلود کنید و گوشی خود را به گوشی خاصی تبدیل کنید!!!

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 52 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

http://up.par30mob.ir/up/par30mob/fire%20fox.png

مرورگر فایر فاکس امروزه فاتح بسیاری از گوشی های ماست،و همچنین از قدرتمندترین مرورگر های آندروید به حساب می آید در این نسخه اصلاحاتی در آن ایجاد شده که به کاربر کمک های بسیاری  می کند.ویژگی های این مرورگر سرعت بالا،دارای تاریخچه جستجو و ... است.هم اکنون این مرورگر را برای سیستم عامل آندروید در پارسی موب دانلود کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 76 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

مرورگر پرسرعت و سبک Opera Mini 5.1.1 را هم اکنون از سایت پارسی موب دانلود کنید و از سرعت آن در اینترنت لذت ببرید.


دانلود در ادامه مطلب...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 96
  • بازدید سال : 1,113
  • بازدید کلی : 30,893
  • بنر پارسی موب