loading...
ا|ا|ا|سایت تخصصی دانلود موبایل|ا|ا|ا
مهرداد کریمی بازدید : 25 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی زیبای Action-Avatar که برای سیستم عامل اندروید کاربرد داری یکی از زیبا ترین و هیجان انگیز ترین بازی های آندروید است که افراد زیادی را در سرتاسر دنیا به خود مشغول کرده است. این بازی موضوعی اکشن و حادثه ای دارد که علاقه مندان بخصوصی دارد. این بازی را از سایت par30mob.ir دانلود کنید.
 

دانلود در ادامه مطلب...

سعید اکبری بازدید : 37 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی Brave Bit یکی از بازی های فکری بسیار جالب است که در آن موجودی به نام Bit تلاش می کند که از موانعی که بر سر راه دارد بگذرد.البته گذراندن آن از این موانع به مهارت بالای شما نیاز دارد. این بازی با داشتن محیطی بسیار جالب و صدا های طبیعی جذابیتی بسیار خاص دارد که کاربر را می تواند ساعت ها سرگرم کند.شما هم اکنون می توانید بازی بیت شجاع را از پارسی موب دانلود کنید.
 

دانلود در ادامه مطلب...

سعید اکبری بازدید : 27 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی Bike Baron یکی از بازی های جذاب و پر طرفدار است که می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند. این بازی با داشتن صدا گذاری و کیفیت بالا و همچنین مراحل متفاوت جذابیتش چند برابر شده است و حس متفاوتی در موتور سواری کردن به شما می دهد. حتی اگر شما جزو کسانی هستید که از بازی های موتور سواری خوشش نمی آید با یک بار بازی, مجذوب این بازی خواهید شد پس پیشنهاد می کنم که هر چه زودتر این بازی بسیار جالب را از پارسی موب دانلود کنید.
 

دانلود در ادامه مطلب...

سعید اکبری بازدید : 73 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی Plant vs Zombies 2 یکی از پر طرفدار ترین بازی های استراژیکی حال حاضر است زیرا که نسخه ی قبلی آن غوغا به پا کرده بود! شما باید از خانه خود در برابر زامبی هایی که به خانه ی شما حمله کرده اند به وسیله  گیاهان دفاع کنید.در این نسخه از بازی شما گیاهان جدید و ابزار های متفاوت در اختیار دارید تا بتوانید در برابر زامبی ها ایستادگی کنید.این بازی تجربه ای جدید میان بازی های آندروید است و از بازی کردن آن هیچ وقت خسته نمی شوید!! شما می توانید این بازی بسیار جذاب را هم اکنون از پارسی موب دانلود کنید.
 

دانلود در ادامه مطلب...

سعید اکبری بازدید : 31 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

 

در بازی  Zombie Highway شما باید با ماشین خود از دست زامبی ها فرار کرده و از موانعی که در سر راه تان وجود دارد عبور کنید. شما باید با اسلحه  هایی که در دست دارید زامبی هایی که به سمت شما هجوم می آورند بکشید . این بازی مرحله ای نیست ولی یکی از بازی های رکوردی بسیار جالب است پس هر چه زودتر رکورد را بشکنید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

سعید اکبری بازدید : 33 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی Gotcha Warriors یک بازی هیجان آور و سه بعدی می باشد،که شما باید در این بازی با رهبری گروهی از نینجاها دنیا را از دست دانشمندی دیوانه که با هبنوتیزم آدم ها را تبدیل به زامبی می کند،و به خدمت خود می گیرد نجات دهید.پس با دانلود این بازی از پارسی موب به کمک دنیا بشتابید.

 

 

دانلود در ادامه مطلب...

 

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 48 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی فرار گلادیاتور Gladiator Escape یک بازی اکشن و دارای گیم پلی نسبتا خوبی است،شما در این بازی نقش یک گلادیاتور را دارید که سال ها از خانواده خود دور بوده و اکنون دیگر تحمل ندارد و می خواهد از دست ارباب خود فرار کند،همین الان این بازی را از پارسی موب دانلود کرده و از آن لذت ببرید.


میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 54 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (1)

این بار بازی اکشن و ماجرایی KungFu Warrior v1.3 را در سایت پارسی موب برای دانلود گذاشته ایم،این بازی به سبک اکشن می باشد شما در این بازی باید انتقام خون استاد خود را بگیرید و تمام کسانی را که در قتل استادتان دست داشته اند را نابود کنید.قابل ذکر است شما با همان قدرت و فنون اولیه که از استاد خود یاد گرفته اید نمی توانید تا آخر بازی دوام بیارید پس با جمع کردن طلا و امتیازات مهارت خود را بیشتر و بیشتر کنید تا بتوانید انتقام خون استاد خود را بگیرید دیگر بیشتر از این دشمنانتان را راحت نگذارید و آنها را از بین ببرید!!!


مهرداد کریمی بازدید : 37 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

و حالا نوعی دیگر از بازی های سیستم عامل آندروید را برای شما در سایت بزرگ par30mob قرار دادیم که با دیگر بازی های این سایت کاملا متفاوت است. آیا شما به جستجو و اکتشاف علاقه مندید؟ Jewels Hunter آندروید پس این بازی را دانلود کرده و از راز های بزرگ مصر با خبر شوید. این بازی دارای مراحل زیاد و طولانی است که با دانلود آن ساعتها مشغول بازی کردن شوید. 


میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 38 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Plants vs Zombies 2 اینبار نسخه ی دوم این بازی با امکانات بیشتر،این بازی جنگ بین گیاهان و زامبی هاست که شما باید با کاشت گل های جدید که البته هر گل خاصیت خاص خود را دارد از پیشروی زامبی ها جلوگیری کنید همچنین با بالارفتن مرحلات گیاهان جدید با قابلیت جدید پیدا میشوند و البته قدرت و سرعت زامبی ها نیز بیشتر می شود.برای اجرای این بازی به iphone 4 و بالاتر،iphod 4 touch و بالاتر و ipad 2 و بالاتر نیاز دارید.همچنین این بازی برروی ios 5.1 و بالاتر قابل اجراست.

 

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 35 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (1)

بازی جذاب Holy cow!Run،Jump،Fly یکی از محبوب ترین بازی های حال حاضر جهان است شما باید در این بازی پاکت های شیر را بگیرید،اما با وجود دشمنانتان این کار راحتی نیست.پس با تیراندازی دشمنانتان را از بین ببرید.یادتان نرود پاکت های شیر باعث تجهیز تسلیحات گاو میشود و همچنین امتیازاتی را به شما می دهد که به راحت تر شدن بازی کمک می کند.این بازی بسیار پرطرفدار را از پارسی موب دانلود کنید.

مهرداد کریمی بازدید : 39 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (2)

برای باری دیگر بازی سرگرم کننده ای دیگر را در سایت بزرگ par30mob.ir  قرار دادیم این بازی که برای سیستم عامل اندروید کاربرد دارد Golden Miner 1.2 نام دارد که با دانلود آن روزها مشغول بازی شوید. این بازی را از par30mob.ir  دانلود کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 35 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Vikings 1.0 یکی از بازی های اکشن ماجرایی است که شما در آن باید به وایکینگ ها در حفظ شهرشان در برابر متجاوزگران کمک کنید.این بازی برای سیستم عامل آندروید را همین الان از پارسی موب دانلود کنید.وایکینگ ها منتظر شما هستند!!!

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 204 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

  Ninja stunts یکی از کمیاب ترین بازی های اکشن حال حاضر جاوا می باشد،شما در این بازی باید با پرتاب چاقوهای خود دشمنانتان را به هلاکت برسانید.این بازی را هم اکنون در پارسی موب برای سه صفحه مختلف دانلود کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 35 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

 

و این بار بازی سریع و آتشین 5 برای گوشی های s60v5،این بازی برگرفته از فیلم Fast 5 می باشد،و دارای گرافیک نسبتا بالایی است و با بالا رفتن مرحلات شخصیت شما نیز عوض می شود.این بازی را از پارسی موب دانلود کنید و خود گروه دام را رهبری کنید!!!

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 53 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

بازی AirAttack HD 1.2 Full یک بازی جنگی هوایی است،که به صورت HD و سه بعدی می باشد این بازی در سال 2010 به عنوان بهترین بازی اکشن انتخاب شده است.تنها نقص این بازی از نظر پارسی موب حجم 40 مگابایتی آن است.

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 51 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (2)

بازی مهیج و گرافیکی پرش بزرگ Mega Jump 1.3 را هم اکنون از پارسی موب دانلود کنید،و با جمع آوری سکه بر قدرت خود بیفزایید تا هیولاها را از بین ببرید و به بلندترین نقطه جهان برسید،این بازی مختص سیستم عامل آندروید است!!!

 

دانلود در ادامه مطلب...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 121
  • بازدید سال : 1,138
  • بازدید کلی : 30,918
  • بنر پارسی موب