loading...
ا|ا|ا|سایت تخصصی دانلود موبایل|ا|ا|ا
میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 30 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی معروف و اعتیاد آور Fruit ninja یکی از پرطرفدارترین بازی های آندروید می باشد،شما در این بازی نقش یک شمشیرزن را دارید که باید میوه های را که بالا می آید بدون اینکه اجازه دهید پایین رود را نصف کنید،در ضمن مواظب بمب ها باشید.در این نسخه از این بازی شما شمشیرهای بیشتری دارید که در مرحلات بالاتر میتوانید از آنها استفاده کنید.برای دانلود این بازی از پارسی موب به ادامه مطلب بروید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 48 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی فرار گلادیاتور Gladiator Escape یک بازی اکشن و دارای گیم پلی نسبتا خوبی است،شما در این بازی نقش یک گلادیاتور را دارید که سال ها از خانواده خود دور بوده و اکنون دیگر تحمل ندارد و می خواهد از دست ارباب خود فرار کند،همین الان این بازی را از پارسی موب دانلود کرده و از آن لذت ببرید.


میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 54 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (1)

این بار بازی اکشن و ماجرایی KungFu Warrior v1.3 را در سایت پارسی موب برای دانلود گذاشته ایم،این بازی به سبک اکشن می باشد شما در این بازی باید انتقام خون استاد خود را بگیرید و تمام کسانی را که در قتل استادتان دست داشته اند را نابود کنید.قابل ذکر است شما با همان قدرت و فنون اولیه که از استاد خود یاد گرفته اید نمی توانید تا آخر بازی دوام بیارید پس با جمع کردن طلا و امتیازات مهارت خود را بیشتر و بیشتر کنید تا بتوانید انتقام خون استاد خود را بگیرید دیگر بیشتر از این دشمنانتان را راحت نگذارید و آنها را از بین ببرید!!!


میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 55 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار کامل قرآن Uquran با فونت عثمانی را دانلود کنید تا همیشه قرآن را در دسترس داشته باشید.این نرم افزار برای نوکیا s60 v5.3 می باشد.


میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 38 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Plants vs Zombies 2 اینبار نسخه ی دوم این بازی با امکانات بیشتر،این بازی جنگ بین گیاهان و زامبی هاست که شما باید با کاشت گل های جدید که البته هر گل خاصیت خاص خود را دارد از پیشروی زامبی ها جلوگیری کنید همچنین با بالارفتن مرحلات گیاهان جدید با قابلیت جدید پیدا میشوند و البته قدرت و سرعت زامبی ها نیز بیشتر می شود.برای اجرای این بازی به iphone 4 و بالاتر،iphod 4 touch و بالاتر و ipad 2 و بالاتر نیاز دارید.همچنین این بازی برروی ios 5.1 و بالاتر قابل اجراست.

 

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 40 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

با این نرم افزار دیگر در هر کجای ایران قبله را پیدا کنید و نمازتان را بخوانید،این نرم افزار علاوه بر پیدا کردن قبله فاصله ی شما تا مکه را نیز محاسبه می کند.این نرم افزار را برای راحتی کار خود از پارسی موب دانلود کنید.

 

 

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 40 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی فیفا 12 پرطرفدارترین بازی فوتبال حال حاضر جهان است،که به علت گیم پلی روان طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.این نسخه از بازی دارای 22 لیگ،و 15 هزار بازیکن واقعی و همچنین 500 باشگاه و 32 ورشگاه  تراز اول جهان می باشد.نسخه جدید این بازی با گیم پلی بهتر نسبت به نسخه ی قبل را از پارسی موب دانلود کنید.

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 35 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (1)

بازی جذاب Holy cow!Run،Jump،Fly یکی از محبوب ترین بازی های حال حاضر جهان است شما باید در این بازی پاکت های شیر را بگیرید،اما با وجود دشمنانتان این کار راحتی نیست.پس با تیراندازی دشمنانتان را از بین ببرید.یادتان نرود پاکت های شیر باعث تجهیز تسلیحات گاو میشود و همچنین امتیازاتی را به شما می دهد که به راحت تر شدن بازی کمک می کند.این بازی بسیار پرطرفدار را از پارسی موب دانلود کنید.

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 52 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (2)

بازی آندروید Jenga 1.182 یکی از بازی رکوردی و هیجان انگیز است که شما باید برج های بلندی را در این بازی بسازید،این بازی برگرفته و همانند نسخه ی جاوا Tower blocks است.برج های بلندتر امتیاز بیشتری دارد.با دانلود این بازی از پارسی موب نهایت لذت را از آن ببرید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 35 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Vikings 1.0 یکی از بازی های اکشن ماجرایی است که شما در آن باید به وایکینگ ها در حفظ شهرشان در برابر متجاوزگران کمک کنید.این بازی برای سیستم عامل آندروید را همین الان از پارسی موب دانلود کنید.وایکینگ ها منتظر شما هستند!!!

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 44 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (1)

نرم افزار Math studio یکی از نرم افزارهای پرکاربرد برای حل معادلات ریاضی است.این نرم افزار قابلیت حل جمع و تفریق و همچنین معادلات پیچیده چند مجهولی و لگاریتم و ... را نیز دارد.این نرم افزار را از پارسی موب دانلود کرده و از آن نهایت لذت را ببرید!!!

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 47 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

این دیکشنری فارسی به انگلیسی و بالعکس برای گوشی های نوکیا s60 v5  می باشد.این دیکشنری دارای دامنه 15000 لغت است و از دیتابیس آکسفورد استفاده می کند.این دیکشنری برخلاف حجم زیادی که دارد دارای سرعتی بالاست.هم اکنون این دیکشنری از پارسی موب دانلود کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 57 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

دیکشنری انگلیسی به فارسی PMD قدرتمندترین دیکشنری حال حاضر با دامنه 50 هزار لغت است،این دیکشنری فقط در یک نوع یعنی انگلیسی به فارسی است و همچنین این نسخه از دیکشنری با گوشی های لمسی نیز سازگار است. این دیکشنری را با فرمت جاوا برای اکثر گوشی ها از پارسی موب دانلود کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 49 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی ماشین Juiced یک بازی  ماشین سواری است که با بالاتر رفتن مرحلات ماشین های جدیدی هم آزاد می شوند،حال انتخاب با شما ماشین کنونی خود را ارتقا می دهید یا دوست دارید ماشین جدیدی داشته باشید.دانلود این بازی از پارسی موب را از دست ندهید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 32 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی گلف Golf club از بازی های سه بعدی جاوا می باشد،شما در این بازی باید قدرت و جهت ضربه را مشخص کنید و بعد ضربه بزنید شما باید با ضربات کمتری توب را به داخل چاله بیندازید.این بازی ورزشی(گلف)را از پارسی موب برای تمام گوشی های جاوا دانلود کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 45 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (1)

 

و این بار تم ویندوز 8 برای نوکیا سری 60 ورژن 5 برای اولین بار در سایت پارسی موب،جهت دانلود این تم به ادامه مطلب بروید و اولین کسی باشید که از تم استفاده می کند!!!

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 45 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

 

اگر از ظاهر گوشی خود خسته شدید،پارسی موب به شما پیشنهاد میکند تم ساحل دریا را دانلود کنید این تم دارای ظاهر روشن و شادی است،امیدواریم نهایت لذت را از این تم ببرید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 36 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

 

امروزه کنسول های Xbox دنیای گیم هستند،و شاید بیشتر شما با آن ها سر و کار دارید،واما این بار تم Xbox را برای نوکیا s60 v5 از par30mob دانلود کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 38 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

 

تم نوکیای زرد را از پارسی موب دانلود کنید و از آن لذت ببرید.این تم تقریبا نزدیک به تم پیش فرض خود گوشی می باشد فقط این تم و آیکون های این تم مایل به زرد است.

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 317 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

 

تم بازی پرطرفدار Angry birds را هم اکنون برای گوشی های سری 60 v5 از پارسی موب دانلود کنید،تمامی قسمت های های این تم مربوط به خود بازی می باشد و کاملا بر اساس آن طراحی شده است.

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 67 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

در این بازی شما باید ضمن رد شدن از موانع تعادل خود را حفظ کنید و با بالارفتن مرحلات توانایی خود را افزایش دهید،این بازی یکی از معدود بازی هایی که اگر ساعت ها با آن بازی کنید احساس خستگی نمی کنید.این بازی را هم اکنون از پارسی موب برای گوشی های آندروید دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 204 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

  Ninja stunts یکی از کمیاب ترین بازی های اکشن حال حاضر جاوا می باشد،شما در این بازی باید با پرتاب چاقوهای خود دشمنانتان را به هلاکت برسانید.این بازی را هم اکنون در پارسی موب برای سه صفحه مختلف دانلود کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 39 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (1)

 

بازی Trial xtreme 1.1 یک بازی بسیار مهیج از نوع موتورسواری است که شما در این بازی باید در هر مرحله سبک جدیدی را ابداع کرده و آن را برای امتیاز بیشتر استفاده کنید.همین الان این بازی را از پارسی موب دانلود کنید،موتورهای جدید منتظر شما هستند!!!

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 41 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

 

تم زنون یکی از تنها تم هایی است که در اکثر وبسایت های مربوطه پیدا می شود،این تم معروف به دلیل آیکون ها و فونت های خاص خود افراد زیادی را مجذوب به خود کرده است،جهت دانلود این تم از پارسی موب به ادامه مطلب بروید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 61 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی فوتبال 2013 از نوع فیفا یعنی پرطرفدارترین شرکت ساخت بازی فوتبال را هم اکنون از پارسی موب دانلود و از آن نهایت لذت را ببرید.این بازی برای گوشی های جاوا با اندازه صفحه 320*240 است.

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 35 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

 

و این بار بازی سریع و آتشین 5 برای گوشی های s60v5،این بازی برگرفته از فیلم Fast 5 می باشد،و دارای گرافیک نسبتا بالایی است و با بالا رفتن مرحلات شخصیت شما نیز عوض می شود.این بازی را از پارسی موب دانلود کنید و خود گروه دام را رهبری کنید!!!

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 39 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

شاید خواندن فایل های فلاش در گوشی شما یکی از دغدغه های باشد که با آن سروکله دارید،اما این مشکل را شرکت ادوب با خلاقیت جدیدش یعنی ساخت نرم افزار Flash Player 10.1 Final برای آندروید حل کرده است.حال این نرم افزار را برای سیستم عامل آندروید از پارسی موب دانلود کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 53 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

بازی AirAttack HD 1.2 Full یک بازی جنگی هوایی است،که به صورت HD و سه بعدی می باشد این بازی در سال 2010 به عنوان بهترین بازی اکشن انتخاب شده است.تنها نقص این بازی از نظر پارسی موب حجم 40 مگابایتی آن است.

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 33 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

با آنتی ویروس Antivirus Dr.Web 6.0 گوشی خود را در برابر ویروس ها و اسپم ها حفظ کنید،این آنتی ویروس دارای قابلیت آپدیت و هم چنین در تمامی لحظات در حال جستجو می باشد.یکی دیگر از قابلیت های Dr.Web از بین بردن اس ام اس های تبلیغاتی و هرزه است.هم اکنون این آنتی ویروس را برای سیستم عامل آندروید دانلود کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 42 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

نرم افزار نقاشی AndroPaint Lite 1.32 دارای امکانات بی نظیری همچون:تغییر اندازه تصاویر،اضافه کردن متن،اضافه کردن اشکال،ذخیره با پسوندهای مختلف،چرخاندن تصاویر و ... است.این نرم افزار بی نظیر را هم اکنون برای سیستم عامل آندروید دانلود کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

 

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 52 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

 با نرم افزار analyse my calls 1.0.1 آنالیز تمام تماس های دریافتی،گرفته شده،بدون پاسخ و ... را بگیرید.هم اکنون این نرم افزار کم حجم را از پارسی موب دانلود کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 37 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

نرم افزار پرطرفدار finger scanner v2.2 نرم افزاری برای قفل ورود و خروج به گوشی شماست،شما با این نرم افزار میتوانید دوستان خود را فریب دهید،چون این نرم افزار ربطی به اثر انگشت ندارد بلکه به تعداد اسکن ها بستگی دارد هم اکنون این نرم افزار را از سایت پارسی موب دانلود کنید و از ان نهایت لذت را ببرید!!!

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 56 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

با نرم افزار سه بعدی ساز اسکرین SPB Shell 3D 1.0.3 صفحه نمایش گوشی خود را سه بعدی کنید.این نرم افزار معروف به گوشی شما تنوع خاصی می دهد کارهایی که این نرم افزار انجام می دهد،سه بعدی سازی هوم اسکرین،ساعت و ... است.همین الان این نرم افزار را به طور رایگان از پارسی موب دانلود کنید و گوشی خود را به گوشی خاصی تبدیل کنید!!!

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 52 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

http://up.par30mob.ir/up/par30mob/fire%20fox.png

مرورگر فایر فاکس امروزه فاتح بسیاری از گوشی های ماست،و همچنین از قدرتمندترین مرورگر های آندروید به حساب می آید در این نسخه اصلاحاتی در آن ایجاد شده که به کاربر کمک های بسیاری  می کند.ویژگی های این مرورگر سرعت بالا،دارای تاریخچه جستجو و ... است.هم اکنون این مرورگر را برای سیستم عامل آندروید در پارسی موب دانلود کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 76 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

مرورگر پرسرعت و سبک Opera Mini 5.1.1 را هم اکنون از سایت پارسی موب دانلود کنید و از سرعت آن در اینترنت لذت ببرید.


دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 51 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (2)

بازی مهیج و گرافیکی پرش بزرگ Mega Jump 1.3 را هم اکنون از پارسی موب دانلود کنید،و با جمع آوری سکه بر قدرت خود بیفزایید تا هیولاها را از بین ببرید و به بلندترین نقطه جهان برسید،این بازی مختص سیستم عامل آندروید است!!!

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 80 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

بازی مهیج و گرافیکی فوتبال 2010 مخصوص آندروید،این بازی دارای قسمت های مختلف مانند کاپ،لیگ و ... است،و از نوع سه بعدی است.هم اکنون آن را از سایت پارسی موب دانلود کنید.


دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 215 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

بازی بیلیارد همواره یکی از پر طرفدارترین بازی های رقابتی بوده و طرفداران خاص خود را دارد،شما باید در این بازی با رقبای خود به رقابت به پردازید تا به قهرمانی سنوکر برسید.این بازی دارای سبک های مختلفی است و از تمامی قوانین و دستورالعمل های بازی بیلیارد پیروی می کند،این بازی شمال تک نفره و دونفره و... می باشد.در ادامه مطلب این بازی را برای آندروید دانلود کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 76 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (1)

و این بار بازی فوتبال دستی برای آندرویدیها.این بازی از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار است،شما باید با زدن دکمه چرخاندن آدمک ها موفقیت را برای تیم خود بخرید!!!

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 61 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Cricket T20 Fever یک بازی ورزشی سه بعدی که جدال بین دو تیم یازده نفری است شما باید هم در دریافت و هم در پرتاب توپ تمرکز خود را حفظ کنید،این بازی برای سیستم عامل اندروید است.


دانلود در ادامه مطلب...

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 133
  • بازدید سال : 1,150
  • بازدید کلی : 30,930
  • بنر پارسی موب