loading...
ا|ا|ا|سایت تخصصی دانلود موبایل|ا|ا|ا
سعید اکبری بازدید : 37 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی Brave Bit یکی از بازی های فکری بسیار جالب است که در آن موجودی به نام Bit تلاش می کند که از موانعی که بر سر راه دارد بگذرد.البته گذراندن آن از این موانع به مهارت بالای شما نیاز دارد. این بازی با داشتن محیطی بسیار جالب و صدا های طبیعی جذابیتی بسیار خاص دارد که کاربر را می تواند ساعت ها سرگرم کند.شما هم اکنون می توانید بازی بیت شجاع را از پارسی موب دانلود کنید.
 

دانلود در ادامه مطلب...

سعید اکبری بازدید : 27 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی Bike Baron یکی از بازی های جذاب و پر طرفدار است که می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند. این بازی با داشتن صدا گذاری و کیفیت بالا و همچنین مراحل متفاوت جذابیتش چند برابر شده است و حس متفاوتی در موتور سواری کردن به شما می دهد. حتی اگر شما جزو کسانی هستید که از بازی های موتور سواری خوشش نمی آید با یک بار بازی, مجذوب این بازی خواهید شد پس پیشنهاد می کنم که هر چه زودتر این بازی بسیار جالب را از پارسی موب دانلود کنید.
 

دانلود در ادامه مطلب...

سعید اکبری بازدید : 72 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی Plant vs Zombies 2 یکی از پر طرفدار ترین بازی های استراژیکی حال حاضر است زیرا که نسخه ی قبلی آن غوغا به پا کرده بود! شما باید از خانه خود در برابر زامبی هایی که به خانه ی شما حمله کرده اند به وسیله  گیاهان دفاع کنید.در این نسخه از بازی شما گیاهان جدید و ابزار های متفاوت در اختیار دارید تا بتوانید در برابر زامبی ها ایستادگی کنید.این بازی تجربه ای جدید میان بازی های آندروید است و از بازی کردن آن هیچ وقت خسته نمی شوید!! شما می توانید این بازی بسیار جذاب را هم اکنون از پارسی موب دانلود کنید.
 

دانلود در ادامه مطلب...

سعید اکبری بازدید : 36 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (1)

بازی Can Knockdown 3  یکی از پر طرفدار ترین بازی های اندرویدی است که توانسته امتیاز 5 را از گوگل کسب کند . این بازی بسیار جذاب و اعتیاد آور است که شما باید در آن قوطی ها را با توپ بزنید! هر چقدر دقیق تر باشید امتیاز بیشتر میگیرید و به مراحل بالاتر می روید . این بازی با داشتن گرافیکی فوق العاده و صدا های واقعی محیط بسیار جذابی را برای شما فراهم کرده تا از بازی لذت ببرید.
(توجه تمامی مراحل بازی آزاد هستند و فایل دیتا نیز همراه با بازی است )
 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 30 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی معروف و اعتیاد آور Fruit ninja یکی از پرطرفدارترین بازی های آندروید می باشد،شما در این بازی نقش یک شمشیرزن را دارید که باید میوه های را که بالا می آید بدون اینکه اجازه دهید پایین رود را نصف کنید،در ضمن مواظب بمب ها باشید.در این نسخه از این بازی شما شمشیرهای بیشتری دارید که در مرحلات بالاتر میتوانید از آنها استفاده کنید.برای دانلود این بازی از پارسی موب به ادامه مطلب بروید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

سعید اکبری بازدید : 30 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی Angry Birds  یکی از محبوب ترین بازی های ios است .خوک ها تخم های پرندگان خشمگین را دزدیده اند و خشم آن ها را برانگیخته اند. شما باید  این پرندگان را به سمت خوک ها هدایت کنید و آن ها را از بین ببرید .

 

 دانلود در ادامه مطلب...

مهرداد کریمی بازدید : 455 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی زیبا و فوق العاده جالب و جدید Can Knockdown 2 1.0 آندروید شما در این بازی باید قوطی هارا نشانه گرفته و آن ها را بزنید پس هرچه زودتر با دانلود این بازی از par30mob.ir به هدف گیری و زدن قوطی ها برسید.


مهرداد کریمی بازدید : 95 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی جذاب و عالی Fruit Slice اندروید بیش از میلیون ها نفر از آن لذت میبرند این بازی یکی از پرطرفدار ترین بازی های سیستم عامل آندروید است که در آن باید میوه های را که به روی صفحه گوشی خود می آیند را تکه تکه کنید و مواظب بمب ها باشید. این بازی را از par30mob دانلود کنید.


مهرداد کریمی بازدید : 49 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

بازیGalaxyLaser مخصوص آندروید شما در این بازی به جنگ اجرام آسمانی بروید و تک تک آنهارا با تیر اندازی نابود کنید پس این بازی را از par30mob دانلود کرده و لذت جنگ در فضا را بچشید.


مهرداد کریمی بازدید : 39 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی جالب و زیبای تست هوش یا همان IQ با نام IQ Tester که برای سیستم عامل آندروید کاربرد دارد را برای شما کاربران عزیز قرار دادیم امیدواریم که با دانلود این بازی سرگرمی فوق العاده ای را برای خود و دوستان و خانواده خود فراهم سازید. این بازی را از par30mob دانلود کنید.


مهرداد کریمی بازدید : 41 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

  بازی آندروید Parkour Roof Riders یکی از جالب ترین بازی های سیستم عامل آندروید است که شما در آن باید مراحل جالب و جدیدی را پشت سر بگذارید و امتیازات خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. این بازی یکی از پرطرفدار ترین بازی های اندروید است که همانند ورزش اصلی خود جالب و جذاب است.


مهرداد کریمی بازدید : 46 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (1)

بازی سرگرم کننده ی HighBowling.v1.0 که برای سیستم عامل جاوا کاربرد دارد شما با انجام این بازی با مراحل جدید تری آشنا خواهید شد که جذابیت بیش از حدی را فراهم میکند این بازی را در سایت بزرگ par30mob.ir دانلود کنید چون HighBowling.v1.0منتظر شماست.

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 52 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (2)

بازی آندروید Jenga 1.182 یکی از بازی رکوردی و هیجان انگیز است که شما باید برج های بلندی را در این بازی بسازید،این بازی برگرفته و همانند نسخه ی جاوا Tower blocks است.برج های بلندتر امتیاز بیشتری دارد.با دانلود این بازی از پارسی موب نهایت لذت را از آن ببرید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

مهرداد کریمی بازدید : 43 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی آندروید Revenge of The Pigs 1.0 (انتقام خوک ها) بر گرفته از بازی پرندگان خشمگین است که این بار شما در نقش خوک ها ظاهر میشوید و تخم های که پرندگان پس گرفته اند را برای باری دیگر میدزدید. با دانلود این بازی از سایت بزرگ par30mob به جنگ خونین با پرندگان بروید. این بازی را دانلود کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

مهرداد کریمی بازدید : 41 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی آندروید Angry Birds Seasons 1.4 یکی دیگر از مجموعه بازی های جذاب پرندگان خشمگین است که تغیراتی مبتکرانه تر و جالب تر در آن ایجاد شده است و لحظاتی جذاب تر و شادتر را برای شما فراهم میکند. این بازی را میتوانید از پارسی موب (par30mob) دانلود کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

مهرداد کریمی بازدید : 77 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی آندروید Angry Birds Rio 1.1.0 یکی دیگر از مجموعه بازی های پرندگان خشمگین است که در این قسمت پرندگانی جدیدتر و جذاب تر در اختیار خود خواهید دید این بازی لحظات شادی را برای شما تداعی خواهد کرد. این بازی را از par30mob.ir دانلود کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 67 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

در این بازی شما باید ضمن رد شدن از موانع تعادل خود را حفظ کنید و با بالارفتن مرحلات توانایی خود را افزایش دهید،این بازی یکی از معدود بازی هایی که اگر ساعت ها با آن بازی کنید احساس خستگی نمی کنید.این بازی را هم اکنون از پارسی موب برای گوشی های آندروید دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

 

دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 61 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Cricket T20 Fever یک بازی ورزشی سه بعدی که جدال بین دو تیم یازده نفری است شما باید هم در دریافت و هم در پرتاب توپ تمرکز خود را حفظ کنید،این بازی برای سیستم عامل اندروید است.


دانلود در ادامه مطلب...

میلاد & مهرداد & سعید بازدید : 111 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (3)

بازی 3D bowling یکی از از جذاب ترین بازی های برای سیستم عامل آندروید می باشد،که تاکنون توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند.با بالاتر رفتن مرحله ها زمین و توپ های جدیدی پیدا می شوند،در این بازی شما باید با انگشتان توپ را رها کنید!!!

 

دانلود در ادامه مطلب...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 88
  • بازدید سال : 1,105
  • بازدید کلی : 30,885
  • بنر پارسی موب